Corrections

Consultant cleared after writing misleading reference

BMJ 2002; 325 doi: https://doi.org/10.1136/bmj.325.7361.406/c (Published 24 August 2002) Cite this as: BMJ 2002;325:406

The title added to this news story by Owen Dyer (10 August, p 295) wrongly suggested that accusations that consultant urologist David Osborne had written a misleading reference had been proved.

They were not proved by the General Medical Council. The title should have read: “Consultant cleared of writing misleading reference.”

Footnotes

View Abstract